.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تشييع پيكر پدر 4 شهيد مازندران در بابل

در بزرگوار شهيدان نجاريان عصر پنجشنبه بر اثر كهولت سن فوت كرد و امروز از مقابل بيمارستان شهيد يحيي‌نژاد بابل تا آستانه امام زاده قاسم (ع) بابل بر روي دستان امت حزب الله و هميشه در صحنه شهرستان بابل تشيع و سپس در گلزار شايستگان اميركلاه به خاك سپرده شد.
استاندار مازندران در مراسم تشييع جنازه پدر چهار شهيد گفت: خانواده‌هاي شهدا با پيمان ازلي خود با خداي خويش، آبرو و سربلندي ايران اسلامي را به سرانجام رساندند.
سيد علي اكبر طاهايي در مراسم خاكسپاري مرحوم حاج يعقوب نجاريان پدر چهار شهيد افزود: خانواده‌هاي شهدا مايه سربلندي ايران اسلامي هستند.
وي افزود: شهادت هنر بديع انسان‌هاي وارسته و از جان رسته‌اي كه در پاسداري از كيان، ناموس و شرف ميهن اسلامي مان جان در طبق اخلاص نهاده و والاتر از آن هنر پدران و مادران بزرگوار و عزيزي است كه با تقديم فرزندان برومند و رشيد و مومن خويش، براي ايران، قرآن و ايران افتخاري ماندگار آفريدند.
استاندار مازندران بيان داشت: آنان كه به فرمان رهبر كبير انقلاب اسلامي حضرت امام خميني (ره)، تمام هستي و وجود خويش را در دفاع از انقلاب شكوهمند اسلامي و آب و خاك وطن عزيز خود، پيشكش كردند و براي سربلندي و اعتلاي باشكوه ايران اسلامي از هيچ فداكاري و مجاهدتي دريغ نكردند.
وي تصريح كرد: پدراني چون حاج يعقوب نجاريان كه با تقديم چهار شهيد و يك جانباز، پيمان ازلي خود با خداي خويش را با آبرو و سربلندي به فرجام نيك مي‌رسانند و در طريق طلب و ايثار تا بدان جا پيش مي‌روند كه نشان درجه يك ايثار را از دستان رئيس جمهور دريافت مي‌دارند.
به گزارش فارس، در اين مراسم نمايند ولي فقيه در استان مازندران، استاندار مازندران، مديركل بنياد شهيد استان، امام جمعه شهرستان بابل، فرماندار و همچنين ديگر مسئولان استان و شهرستان بابل نيز حضور داشتند./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

سعيد 4 ارديبهشت 1390
خداوند پدر اين شهيدان بزرگوار را همراه فرزندان شهيدش قرين رحمت كند . جهت اطلاع شما مسئول محترم سايت كلمه فوت از ريشه ف و ي مي آيد و به مفهوم از بين رفتن و تباه و زايل شدن است و از آنجا كه انسان نابود و تباه نمي شود بنابر اين در خصوص مرگ انسان ها از كلمه صحييح وفات از ريشه
و ف ي استفاده مي كنند كه به مفهوم تجديد پيمان و تجديد حيات است چون انسان با مرگ زايل و تباه نمي شود بلكه با وفات با خالق هستي تجديد پيمان مي كند چنانكه در مورد انسان هاي كامل و ائمه اطهار از لفظ وفات استفاده مي شود اگر چه اين غلط فاحش امروز مصطلح است و به قول زبان شناسان غلط مصطلح رايج پذيرفته و خارج از اشكال مي باشد و ليكن با توجه به اينكه سايت شمال نيوز به عنوان يك رسانه ، دائم به دنبال مچ گيري خلق الله و انجام رسالت غير اخلاقي خود مي باشد بهتر است درست نويسي كند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.103 seconds.